29. 1. 2016

RECENZE: MOJE STUDENTSKÁ KUCHAŘKA

Název: Moje studentská kuchařka
Autor: Helena Rytířová
Originální název: Moje studentská kuchařka
Série: -
Nakladatelství: Albatros Media - Fragment
Počet stran: nestránkováno
Rok vydání: 2015
Anotace: Báječná jídla mojí maminky musí žít dál! To jsem si řekla, když jsem se stěhovala na kolej a popsala pak jejími recepty celý sešit. Vybrala jsem jídla, která zvládnu uvařit ve společné kuchyňce a samozřejmě jsem myslela i na svoji novou spolubydlící. Věřím, že budou chutnat i jí!
Vyhlášená kuchařka a autorka několika úspěšných titulů o vaření, Helena Rytířová, tentokrát přichází s knihou receptů určenou všem studentům a studentkám, kteří chtějí i na studiích jíst kvalitní a chutná jídla „jako od maminky“.
Uvařte si dobroty, které skvěle chutnají, a které si zvládnete připravit v malé kuchyňce na koleji nebo v podnájmu. S obrazovými postupy krok za krokem to zvládnou i začátečníci.



Dnes vám na svém blogu přináším trochu neobvyklou a kratší recenzi. Podle názvu a obálky už vám určitě došlo, že se jedná o kuchařku. Vařím ráda, ale nejsem žádný profesionál, takže když jsem našla tuto studentskou kuchařku, která by měla nabízet rychlé a jednoduché recepty, byla jsem velmi zvědavá.
Autorkou kuchařky je Helena Rytířová. Česká autorka, která má na svědomí například knihu Život byl pes nebo další spoustu kuchařek.

Začala bych asi formátem knihy. Tato kniha je takový sešitek s kroužkovou vazbou. Recepty jsou napsané psacím písmem, což je hodně neobvyklé a překvapilo mě to. Fotografie v knize jsou nafocené samotnou autorkou, ale pro mě nebyly moc zajímavé. Myslím, že šly nafotit lépe, například s lepším pozadím. 
Co se týče samotných receptů, tak jsou opravdu jednoduché. Některé možná až příliš. Třeba párek s kaší by podle mě zvládl i ten největší amatér. Nějaké recepty jsem samozřejmě zkusila a to houbové rizoto a guacamole (protože naprosto miluji avokádo!). 
Chtěla jsem vám do recenze přidat fotky mých kulinářských schopností, ale mnou vytvořené jídlo nevypadalo moc hezky, tak jsem se rozhodla, že vám připojím alespoň nějaké fotky samotné knihy. 
Co mi v knize chybělo bylo trochu více dezertů. Určitě nejsem sama, kdo miluje sladké a v této kuchařce bylo jen pár receptů na sladké (konkrétně 2). 
Kdybych to měla shrnout, tak bych tuto kuchařku doporučila spíše těm, kteří jsou ve vaření naprostí začátečníci. Na druhou stranu kniha splnila účel ve smyslu, že mi poskytla tipy na nové rychlé a velmi jednoduché recepty. 




Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Fragment.
Knihu si můžete objednat zde

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář! Každý mě vždy moc potěší! :-)